- 0624232863
- info@photoboothpro.nl
- Dagelijks 9:00 - 23:00
Hieronder de vragen die het meest gesteld worden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op
Jazeker, indien je een pakket afneemt inclusief printjes dan kan er onbeperkt geprint worden.
Alle foto’s worden ook digitaal opgeslagen en worden geüpload naar een persoonlijke online gallery. Zo kun je alle foto’s bekijken, downloaden en delen.
Nee, er zit voldoende papier in de printer voor de gehele huurperiode. Zo ontzorgen we jullie en kun je optimaal genieten van de photobooth.
De polaroid formaten zijn 7,5 x 10 cm groot.
De fotostrip formaten zijn 5 x 15 cm groot (of liggend 15 x 5 cm)
Dan kun je extra uren toevoegen. Een uurtje extra kost 50 euro. We adviseren je altijd de photobooth te huren van begin tot einde van het evenement.
Dit stemmen we af met de locatie. Zij zijn het beste op de hoogte van de tijden dat het personeel aanwezig is en kennen ook het draaiboek. Zo kunnen we met halen en brengen rekening houden met alle omstandigheden die hierbij belangrijk zijn en houden we de kortste lijntjes.
Wij zijn gedurende de huurperiode altijd telefonisch bereikbaar en leveren technische support. We kunnen een probleem meestal op afstand verhelpen. Lukt dit niet, komen we direct naar locatie. Je kunt dan eigenlijk altijd wel de booth blijven gebruiken, alleen de printjes komen er dan even later uit.
Ja, maar dan wel onder een degelijke overkapping of waterdichte tent. Ook de ondergrond van de photobooth moet verhard zijn.
De apparatuur kan niet tegen een onverwacht regenbuitje en ook fel zonlicht doet de uiteindelijke foto’s niet ten goede.
Je kunt de photobooth ook voor meerdere dagen huren. Neem hiervoor contact met ons op. Hiervoor maken we graag een offerte op maat.
Ruimschoots voor de reservering hebben we contact over het design van het startscherm en fotokader. Ook worden de wensen van de eventuele overige opties besproken. Er moet uiteraard voldoende ruimte zijn waar de photobooth kan staan. (minimaal 3m2). Daarnaast is het ook belangrijk dat er een stroompunt aanwezig is op de plek waar de photobooth moet komen te staan.
Een medewerker van Photobooth Pro komt altijd de photobooth bezorgen en installeren. Mocht er tijdens het evenement een storing optreden dan zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar en kunnen we op afstand de storing verhelpen. Mocht dat niet voldoende zijn dan kan er indien mogelijk een medewerker langskomen om de storing op te lossen.
Tegen bijbetaling kan e rook gekozen worden voor een boothmanager die de hele huurperiode op locatie aanwezig is.
Voor een bruiloft kan de photobooth het beste ingezet worden na het diner of tijdens het feest.
Alle opgeslagen beelden worden geüpload naar je eigen online fotoalbum. Tijdens het evenement verzamelen we alle beelden. Na afloop van het evenement sturen we je een link naar het digitale fotoalbum. Je kunt vervolgens de beelden weer delen per sms of e-mail. Ook is het mogelijk om alle beelden tegelijk te downloaden op je computer.
Alle geschoten beelden kunnen worden gedeeld met een SMS of e-mail. Dit is kosteloos en zit in de prijs inbegrepen.
Ja, met onze photobooth kunnen ook video’s worden opgenomen. De video wordt in de vorm van een boomerang video opgeslagen. Er zijn ook mogelijkheden om een videogastenboek op te zetten. Informeer bij ons voor de mogelijkheden en opties.
Wij verzorgen Photobooths, 360-videobooths & meer. Bedrijfsfeest, babyshower, verjaardag of bruiloft? Capture your memories!
Photobooth Pro
Havervelden 2
5281PT Boxtel
Tel: 0624232863
info@photoboothpro.nl
Op de hoogte blijven van acties, aanbod en ontwikkelingen. Meld u aan voor de nieuwsbrief!
KvK Nr. 62863088 | BTW Nr. NL002332603B65